Friday, March 20, 2009

Sesi rakaman pertama dah pun bermula

1) Malam semalam (19/03/2009) bermula dari jam 9.00pm sehingga lewat 12.30am, penyanyi yg pertama, Syahman dah pun masuk studio utk rakamkan lagu beliau yg akan dimuatkan dalam album Nasyeed Underground ini.

2) Bertajuk "Segalanya Ada", mengisahkan ttg betapa perlunya kita bersyukur dgn nikmat dan kebahagiaan yg Allah telah berikan berbanding dengan mereka yg tidak senasib dengan kita.

3) Sebuah lagu yg agak catchy dan menarik, perjalanan rakaman smlm berjalan dengan lancar tnpa ada halngn, alhamdulillah.

4 comments:

  1. Salam... hope album nasyid indie ni nanti dapat dipasarkan di byk tempat termasuk la di kwasan pedalaman yg x baper nak dalam ckit ni...hehee... grau je ek..
    maksud sy... mcm kat ulu kinta ni... susah btul nak cari album artis2 nasyid skrg ni.. kdg2 terpaksa la pergi ke bandar. itu pun nasib kalau ada....
    ermm... k la... apa2 pun.. sy nantikan kemunculan album nasyid indie ni... agak interesting jugak la sbb sy mmg minat lagu2 nasyid dgn lagu2 indie ni...
    terbayang jugak di fikiran macam mana la agaknyer kalau di gabungkan....
    ermmm....
    nanti bagitau eh kalau album ni dah release... k.. terima kasih... wslam.

    ReplyDelete
  2. insyaAllah lagu2 dlm album indie ni semuanya best2.semua genre ade,sume tema ade..ibu,damai,n lain2..memng akan gempak.tmbh2 dibwah management abg halim..

    ReplyDelete
  3. hehe
    ya..hope pmint2 nsyid indie leh dptkan yg ori :)
    doakan ja smua bjalan lncr..

    ReplyDelete

Preview Album Nasyeed Underground

ALBUM NASYEED UNDERGROUND, KINI DI PASARAN !

ALBUM NASYEED UNDERGROUND, KINI DI PASARAN !
Harga Pasaran : RM 25.90 atau dapatkannya melalui pengedar-pengedar kami yang sah dengan harga yang lebih rendah.